Familjestund!

Då har midsommar tagit slut och det är vardag igen. Tvätta, städa och handla…….tråkigt men nödvändigt!!

I helgen firade vi i familj midsommar ensamma, fast ändå inte =) Det var faktiskt ganska skönt att inte vara med om något ståhej utan mysa med mina goa barn och min underbara man alena tillsammans med resten av folkmassan på Liseberg. Barnen hade det roligt med båda dans kring midsommarstången och åkandet av karuseller. God mat åt vi och trivdes och myste ihop. Helt underbart!!

Sen har familjen Carlsson blivit delägare till världens underbaraste kattunge. Namnet kom vi tillsammans fram till och det blev en liten Maja. Hur söt kan man vara egentligen? Känslan av glädje kom men och också vemod när jag var tvungen att åka hem och lämna Maja men hon lever livet i Billdal nu och det är en stor glädje det med =) Tack Anita för att du sa ja!!

En underbar helg fast med mycket saknad av pappa. Hade lyckan att fira förra midsommar med pappa på ett traditionellt sätt i underbara Källsjö. Det minnet kommer jag ha med mig resten av mitt liv. Saknar & älskar dig pappsen enormt mycket.      


Om mrscarlsson

En glad och trevlig tjej. Gift med underbara Jonas och mamma till Emil 7 år och Emma 5 år. Vi bor i Stenungsund, alldeles vid havet. Jag läser till lärare för tidiga åldrar och är färdig våren 2013. På fritiden älskar jag att umgås med familj och vänner.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar