En dos av saknad

Idag är det första gången under mitt 32-åriga liv jag inte tänker på att packa inför en vecka i Källsjö. Jag har under hela mitt liv haft turen att få vistas på denna underbara plats tillsammans med min underbara pappa. Tyvärr så såldes stugan förra året vilket var väldigt sorgset för både mig och min pappa. Källsjö betydde semester och mys med underbar personer. Usch, vad jag saknar Källsjöstugan. Varje dag i fyra veckor skall mina barn gå i simskola nu, och de frågar mig var jag lärde mig simma. Det gör ont i hjärtat när jag berättar för dem att det var i Källsjö. Saknaden blir enormt stor! Inte nog med att Källsjö inte finns i mitt liv längre miste jag min underbara pappa också. Varje dag ställer jag mig frågan hur det skall gå att leva resten av livet utan att träffa pappa. Antagligen kommer det att gå bra ändå men med ett stort hålrum i hjärtat. Min pappa var min grundtrygghet här i livet vilket jag har förstått nu efter hans bortgång! 

Vissa tidpunkter är jobbigare än andra och denna kommande vecka är en av dessa!!

Om mrscarlsson

En glad och trevlig tjej. Gift med underbara Jonas och mamma till Emil 7 år och Emma 5 år. Vi bor i Stenungsund, alldeles vid havet. Jag läser till lärare för tidiga åldrar och är färdig våren 2013. På fritiden älskar jag att umgås med familj och vänner.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar