Tiden går fort….

Ja, den gör verkligen det när man har kul. 

Barnen har gått i simskola varje vardag vi varit hemma och det har nu gjort resultat i att Emil simmar utan dyna. Igår klarade han 5 meter utan att sätta i fötterna och idag kämpade han för att ta ett simmärke. Försöker få honom att förstå att man inte simmar 10 meter bara så där men om man övar så kommer det snart 🙂 Duktig är han i alla fall min stora pöjk. Usch vad tiden går…..

Familjen har också hunnit med att vara i Danmark några dagar med Jonas föräldrar. Vädret var bra och vi badade och strosade runt i byn. Fick också köpt lite danska delikatesser med mig hem, så nu är mumsar vi gött i några dagar 🙂

Nu börjar det pirra i barnens magar då vi på fredag åker till Mallorca i en vecka. Barnen skall flyga för första gången vilket de tycker skall bli spännande. Själv tycker jag att det skall bli underbart att komma iväg från allt en litet tag och bara rå om familjen. Underbart med All inclusive också 🙂

En sak till som har hänt är att bilen äntligen blivit såld. En glad kille från andra sidan Sverige köpte den och gjorde ett riktigt kap, det kan jag lova. Den goaste bilen jag kört i mitt liv i alla fall 😉

Passade på att plocka vita fina stenar i Danmark också för att dekorera och göra en kant av på pappas grav, när nu gravstenen behagar att vara klar…..tänkte att det skulle vara fint med stenar som kommer från Danmark där pappas själ och hjärta också tillhörde. 

Dags att börja tänka på all packning som skall göras de närmsta dagarna 😉

Kram på er!!


Om mrscarlsson

En glad och trevlig tjej. Gift med underbara Jonas och mamma till Emil 7 år och Emma 5 år. Vi bor i Stenungsund, alldeles vid havet. Jag läser till lärare för tidiga åldrar och är färdig våren 2013. På fritiden älskar jag att umgås med familj och vänner.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar