Kluven och sprickfärdig!!!

Vet inte vad jag skall skriva, har jätte mycket inne huvudet som behöver bearbetas men vet inte hur!! Om jag öppnar munnen öser det nog ut både det ena och det andra som nog inte alltid är speciellt trevligt!

Är kluven!! Tycker det är ganska bekvämt som det är men samtidigt är det något som fattas! Kan man bara få det godaste på kakan eller måste man svälja hela kakan med tvång???

Saknar dem jättemycket men jag vet hur det blir!!!! Tillbaka till ruta 1.

På ett sätt önskar jag att vi kunde vrida tillbaka tiden några år men samtidigt så skulle jag bara vara tillbaka på ruta 1 och det vill jag inte men så finns de det där MENET!! Hur gör man så att vissa inte kläms!!!

Om det är någon som har ett bra svar så berätta gärna det för jag har inte hittat något än i alla fall!!!

Om mrscarlsson

En glad och trevlig tjej. Gift med underbara Jonas och mamma till Emil 7 år och Emma 5 år. Vi bor i Stenungsund, alldeles vid havet. Jag läser till lärare för tidiga åldrar och är färdig våren 2013. På fritiden älskar jag att umgås med familj och vänner.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kluven och sprickfärdig!!!

  1. Frida skriver:

    Dr Phil hade sagt: every situation needs a hero. Att någon behöver ställa sig över det som hänt o blicka framåt o vara den ”större” personen. Men frågan är väl om man orkar det?

Lämna en kommentar